نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

نتیجه بازی پرتغال و صربستان در مقدماتی جام جهانی+ ویدئو گل‌ها| رونالدو، غایب بزرگ قطر؟

  • کد خبر: ۸۷۹۹۱
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴
نتیجه بازی پرتغال و صربستان در مقدماتی جام جهانی+ ویدئو گل‌ها| رونالدو، غایب بزرگ قطر؟
با شکست پرتغال مقابل صربستان، یاران رونالدو نتوانستند امشب جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر را به دست آورند و راهی پلی آف شدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر و در چارچوب آخرین هفته از این رقابت‌ها در قاره اروپا، شگفتی بزرگی رقم خورد و پرتغال با شکست مقابل صربستان راهی پلی آف شد.

در این دیدار حساس صربستان موفق شد با گل‌های تادیچ و میترویچ، با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شود و با ۲۰ امتیاز به عنوان تیم سرگروه راهی جام جهانی قطر شود. تک گل پرتغال را رناتو سانچز به ثمر رساند.

پرتغال با قبول این شکست ۱۷ امتیازی باقی ماند و به عنوان تیم دوم گروه، راهی مرحله پلی اف شد.

نحوه صعود تیم‌های قاره اروپا از مرحله پلی‌آف به جام جهانی قطر

در مسابقات مقدماتی جام جهانی قاره اروپا ۵۵ تیم در ده گروه حضور داشتند، اما قاره اروپا برای جام جهانی قطر، ۱۳ سهمیه دارد. ده تیم اول مستقیم از طریق صدرنشینی به جام جهانی صعود می‌کنند و ۳ سهمیه باقی می‌ماند، ده تیم دوم هر گروه به پلی آف می روند و ۲ تیم برتر لیگ ملت‌های اروپا که در مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه خود، اول یا دوم نشده اند، به پلی آف اضافه می شوند، پس درمجموع ۱۲ تیم راهی مرحله پلی آف می شوند.

نحوه سیدبندی و قرعه کشی مسابقات پلی آف، هم بر اساس نتایج تیم ها خواهدبود، شش تیم دوم مقدماتی که بیشترین امتیاز رو داشتند در سید یک و چهار تیم مقدماتی که امتیازات کم تری داشتنذ، به علاوه دو تیم که از لیگ ملت‌های اروپا اضافه شدند در سید دو قرار می گیرند.

درنهایت تیم‌ها به سه مسیر حذفی ۴ تیمی تقسیم می شوند و هر تیمی که در دو بازی خود برنده باشد، به جام جهانی صعود می کند.

ویدئو گل‌های بازی پرتغال و صربستان

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->